Frigarui de pui- Chicken Skewers

Dragii mei am fost la un trag cu niste prieteni , am gasit frigarui de metal si bineinteles ca le-am luat ..N-am mai facut demult si am zis sa fac ...


"Carne, ceapa si ciuperci 
Pe un betisor indesi
Pe grill il pui usor
Si se face repejor! "

Portii: 4 
Timpt total: 30-40 min

INGREDIENTE
jumatate de piept de pui
5-6 ciuperci
un ardei gras rosu 
2 cepe rosii
2 bucati de cabanos
putin ulei 
sare
piper 

MOD DE PREPARARE
Ciupercile se curata si se taie feliute. Taiem si ceapa in 4 sau 6 , ardeiul rosu in cuburi, pieptul de pui tot cuburi iar cabanosul felii mai groase.
Punem pe frigaruie alternand , piept de pui , ardei, cabanos,ciuperci, piept de pui , ceapa si tot asa. Se condimenteaza frigaruile cu sare si piper.
Grilul se unge cu ulei si se pun frigaruile, se rumenesc pe ambele parti.

POFTA BUNA!!!





Chicken Skewers

Servings: 4
Time total: 30-40 min


INGREDIENTS
half chicken breast 
5-6 mushrooms
a red pepper
2 red onions
2 pieces of sausage
a little oil
salt
pepper


PREPARATION
Clean the mushrooms and cut into slices. Cut onion in 4 or 6, cut red pepper, chicken breasts into dices and cut the sausage into thicker slices.
Put on skewer alternating, chicken, peppers, sausage, mushrooms, chicken, onions and so on. Sprinkle skewers with salt and pepper.
Grease  with  oil  the grill and cook skewers,  until they  are browned on both sides.

Comments

Bucataras.ro

Bucatar Maniac

Lista mea de bloguri- My list of blogs