Cheveux d'ange( cupola de zahar)



Cheveux d'ange sau cupola de zahar , facuta pentru prima data...

Dragilor este prima data cand fac asa ceva , am preluat reteta de la domnul Nicolai Tand , de AICI 
Sa va fie clar ca mie nu mi-a iesit ca dansului :))

INGREDIENTE:
100 gr zahar 
20 ml apa
putin ulei pentru uns polonicul.

MOD DE PREPARARE
Zaharul se amesteca cu apa si se carmelizeaza la foc mic. Trebuie sa fiti atenti sa nu il ardeti caci devine amar.
Se unge polonicul si apoi cu lingura luam zahar si facem ce modele dorim.
Eu l-am folosit pe post de cosulet pentru o prezentare , dar asta va arat mai tarziu :)


Comments

Post a Comment

THANKS FOR VISITING MY BLOG!! I will be happy to see you again!!
Va multumesc de vizita si de comentarii!! Va astept cu drag in continuare!!

Bucataras.ro

Bucatar Maniac

Lista mea de bloguri- My list of blogs