Supa crema de dovleac-Butternut squash soup

Tot am auzit de supa crema de dovleac , asa ca am pus-o in tema pe mama, si mi-a trimis dovleac.
Supa se face rapid si este tare gustoasa.Eu am pregatit-o de post.

Portii: 4
Timp de pregatire: 15 min
Timp de preparare:15-20 min
Timp total : 45 min.

INGREDIENTE
2 felii de dovleac 
un morcov 
1 ceapa
un cartof 
1 lingurita ulei de masline
sare
piper
scortisoara 
ghimbir macinat

MOD DE PREPARARE
Se curata legumele. Morcovul , cartoful si dovleacul se taie cubulete , iar ceapa o punem intreaga. Se pun la fiert cu apa, pana se inmoaie. Se scurge apa ramasa, se scoate ceapa , iar restul legumelor se paseaza cu blender-ul. Se condimenteaza cu putina sare, piper, ghimbir si scortisoara, se pune putin ulei de masline. Daca este prea groasa o diluam cu apa scursa de pe legume.
Daca nu tineti post se serveste cu crutoane si smantana.
POFTA BUNA!!!

 Pumpkin cream soup

Servings: 4
Preparation time: 15 min
Preparation time: 15-20 min
Total time: 45 min.

INGREDIENTS
2 slices of pumpkin
a carrot
1 onion
a potato
1 teaspoon olive oil
salt
pepper
cinnamon
ground ginger

PREPARATION
Peel vegetables. Carrot, potato and pumpkin cut into cubes and onion put it whole. Put water to boil and vegetables until are  tender. Drain remaining water, remove the onion and the remaining vegetables mashed with the blender. Sprinkle with salt, pepper, ginger and cinnamon, put a little olive oil. If it is too thick dilute it with water drained from the vegetables.  Is served with croutons and  sour cream.

Comments

Bucataras.ro

Bucatar Maniac

Lista mea de bloguri- My list of blogs